Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on aina saatavilla. Jos tuote loppuu ennen kuin asiakas on maksanut tilauksen, poistuu tuote asiakkaan ostoskorista. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei saa jälleenmyydä.
Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä tai asiakasomistajuutta. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää. Tilausvahvistuksesta voi myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Tilausvahvistus toimii ostoksesi kuittina. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi eikä tilausta voi enää muuttaa.
Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtäneen virheellisyyden.
Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.
HUOM! Posti voi toimittaa pakettisi myös väliaikaiseen noutopisteeseen. Tarkista noutopisteen osoite Postin saapumisilmoituksesta.
Bestnano Oy asiakas-, tilaus-, laskutus-, ja markkinointitietorekisteri.
Yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuoja- ja rekisteriseloste luonnollisten henkilöiden suojelusta henkilötietojen käsittelyssä sekä näiden tietojen vapaasta liikkuvuudesta
REKISTERINPITÄJÄ
Bestnano Oy, y-tunnus 2706665-9
Hitsarintie 11 37830 Akaa
Rene Peikre: 045219445
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYÄ KOSKEVAT PERIAATTEET
Noudatamme henkilötietojen suhteen seuraavia vaatimuksia:
a) niitä on käsiteltävä lainmukaisesti, asianmukaisesti ja rekisteröidyn kannalta läpinäkyvästi (”lainmukaisuus, kohtuullisuus ja läpinäkyvyys”);
b) ne on kerättävä tiettyä, nimenomaista ja laillista tarkoitusta varten, eikä niitä saa käsitellä myöhemmin näiden tarkoitusten kanssa yhteensopimattomalla tavalla; myöhempää käsittelyä yleisen edun mukaisia arkistointitarkoituksia taikka tieteellisiä tai historiallisia tutkimustarkoituksia tai tilastollisia tarkoituksia varten ei katsota 89 artiklan 1 kohdan mukaisesti yhteensopimattomaksi alkuperäisten tarkoitusten kanssa (”käyttötarkoitussidonnaisuus”);
c) henkilötietojen on oltava asianmukaisia ja olennaisia ja rajoitettuja siihen, mikä on tarpeellista suhteessa niihin tarkoituksiin, joita varten niitä käsitellään (”tietojen minimointi”);
d) henkilötietojen on oltava täsmällisiä ja tarvittaessa päivitettyjä; on toteutettava kaikki mahdolliset kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että käsittelyn tarkoituksiin nähden epätarkat ja virheelliset henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä (”täsmällisyys”);
e) ne on säilytettävä muodossa, josta rekisteröity on tunnistettavissa ainoastaan niin kauan kuin on tarpeen tietojenkäsittelyn tarkoitusten toteuttamista varten; henkilötietoja voidaan säilyttää pidempiä aikoja, jos henkilötietoja käsitellään ainoastaan yleisen edun mukaisia arkistointitarkoituksia taikka tieteellisiä tai historiallisia tutkimustarkoituksia tai tilastollisia tarkoituksia varten 89 artiklan 1 kohdan mukaisesti edellyttäen, että tässä asetuksessa vaaditut asianmukaiset tekniset ja organisatoriset toimenpiteet on pantu täytäntöön rekisteröidyn oikeuksien ja vapauksien turvaamiseksi (”säilytyksen rajoittaminen”);
f) niitä on käsiteltävä tavalla, jolla varmistetaan henkilötietojen asianmukainen turvallisuus, mukaan lukien suojaaminen luvattomalta ja lainvastaiselta käsittelyltä sekä vahingossa tapahtuvalta häviämiseltä, tuhoutumiselta tai vahingoittumiselta käyttäen asianmukaisia teknisiä tai organisatorisia toimia (”eheys ja luottamuksellisuus”).
Asiakkaalla on oikeus saada tietää hänen järjestelmään on talletetut henkilötietonsa, oikeus korjata niitä, sekä oikeus ja edellytykset saada niitä poistettua. Tietoja ei käsitellä ETA-alueen ulkopuolella pl. anonyymi verkkoanalytiikka (Google Analytics, Facebook ym). Tietoja säilytetään, kunnes asiakas pyytää niiden poistamista. Säilytys tehdään esim. verkkoanalytiikan takia (tilastolliset syyt) ja esim. uuden tilauksen teon helpottamiseksi (asiakkaan etu).
REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Rekisterin tarkoitus on asiakasyhteydenpito, asiakas- ja kauppasuhteen ylläpitäminen ja kehittäminen sekä käyttö raportointi- ja tilastollisiin tarkoituksiin. Nanoee Oy käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuote- ja palvelutarjonnan suunnitteluun sekä tarjonnan kohdistamiseksi.
Henkilötietoja käytetään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä puitteissa. Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.
Uutiskirjeen tilanneiden sähköpostiosoitetta käytetään uutiskirjeen lähettämiseen. Yhteydenottokaavakkeen täyttäneiden tietoja käytetään yhteydenottoon vastaamiseen.
REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
Asiakasrekisteri koostuu useammasta pääasiallisen käyttötarkoituksen mukaan kootusta erillisestä rekisteristä. Näiden asiakastiedot yhdessä muodostavat asiakkaasta tallennetut tietojoukot seuraavasti:
- Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: etu- ja sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, kieli, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja henkilötunnus. Yritys-, yhdistys- ja yhteisöasiakkailta lisäksi yrityksen nimi ja y-tunnus.
- Asiakasryhmätiedot, alennusluokka ja muut asiakaskohtaiset lisätiedot.
- Laskutusosoite ja muut laskutustiedot.
- Mahdollinen suostumus lähettää suoramarkkinointia.
- Tiedot asiakkaan tilauksista, toimituksista ja palautuksista.
- Palveluun kirjautumiseen vaadittavat tunnisteet.
- IP-osoitetieto tai muu tunniste.
- Asiakkuuteen liittyvä muu tekstimuotoinen tieto kuten esimerkiksi yhteydenottopyynnön tarkoitus tai toive tilauksen toimitusajasta.
Rekisteröityneen henkilötiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä.
TIETOJEN LUOVUTUS JA SIIRTO
Tietoja ei luovuta eteenpäin, paitsi viranomaistoimien niin edellyttäessä. Tietojen käsittelyn johdosta osa tiedoista voi sijaita yrityksen alihankkijoilla.
SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas rekisteröityy palveluun, tekee tilauksen, tilaa suoramarkkinointia tai tekee ostoksen. Asiakassuhde voidaan aloittaa myös asiakkaan pyynnöstä esim. puhelinkeskustelun perusteella.
Asiakkaan tilaushetken mukainen tieto luottokelpoisuudesta saadaan Suomen Asiakastieto Oy:n (y-tunnus 0111027-9) järjestelmästä.
ANONYYMI VERKKOANALYTIIKKA
Anonyymin, verkkovierailua koskevan tiedon keräämiseen voimme käyttää mm. seuraavia työkaluja ja palveluita:
- Google Analytics
- Facebook Pixel
- Microsoft Bing Ads
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN OIKEUSPERUSTEET
Henkilötietojen käsittelyyn tulee olla lakisääteinen peruste. Käsittelemme henkilötietoja joku suostumuksen (esim. uutiskirjeen tilaajaksi liittyminen), sopimus (esim. tilauksen tekeminen), rekisterinpitäjän lakisääteinen velvoite (esim. tuotteet, joiden hallussapitoon tai käyttämiseen tarvitsee lakisääteisen luvan), elintärkeiden etujen suojaaminen (esim. koulutus tai kurssi, jonka osallistujilta vaaditaan henkilökohtaiseen terveyteen liittyviä tietoja), rekisterinpitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutettu etu (esim. verkkoanalytiikka).
EVÄSTEET
Sivustollamme käytetään evästeitä (eng. Cookies), joiden avulla voimme kehittää sivustoamme sinua varten. Evästeiden tehtävä on parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Osa sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta palvelun käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista.
REKISTERIN SUOJAUS
Rekisterin käyttöoikeus edellyttää erityiskäyttöoikeuksia. Käyttöoikeus on rajattu ainoastaan henkilön työtehtävien hoidossa tarpeellisiin tietoihin ja edellyttää henkilökohtaisten käyttäjätunnusten käyttöä. Asiakasrekisteri ja sitä käsittelevät tietojärjestelmän laitteistot sijaitsevat suljetuissa konesaleissa. Laitteistojen ja ohjelmistojen päivitykset hoidetaan säännöllisesti, asianmukaisesti ja mahdollisiin uhkiin reagoidaan välittömästi. Häiriötilanteiden varalta tiedot varmistetaan säännönmukaisesti kopioimalla. Järjestelmä on suojattu palomuurilla ulkopuolelta tulevia yhteydenottoja vastaan.
Vaitiolovelvollisuus sitoo asiakasrekisteritietoja käsitteleviä työntekijöitä. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.
Nanomaxi:n verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuotehintoja ja toimitushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin Nanomaxi:n verkkokaupassa. Nanomaxi varaa oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.
Kunkin tuotteen toimituskulut ovat nähtävissä tilausta tehtäessä. Jos tuotteella on muusta tuoteryhmästä poikkeavat toimituskulut tai -tavat, lopulliset toimituskulut määräytyvät ostoskorissa.
Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Nanomaxi jälkitoimittaa tuotteet veloituksetta. Nanomaxi varaa myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa). Halutessanne lisätietoja Nanomaxi:n verkkokaupan toimitusehdoista, voitte vapaasti olla yhteydessä Nanomaxi:hyn. Nanomaxi varaa oikeuden olla toimittamatta tuotteita jälleenmyyjille.
Verkkokaupassamme on valittavissa seuraavat toimitustavat:
Posti: Nouto Postin toimipisteestä tai Postin automaatista – 0€ / 8€
Toimitusaika yleensä 2-4 arkipäivää tilauksen lähettämisestä.
Pakettiautomaatti on kätevä tapa vastaanottaa paketteja. Saat tekstiviestillä Postilta lokerokoodin, kun paketti on saapunut automaattiin ja voit lunastaa koodilla tilauksesi valitsemastasi SmartPOST-automaatista.
Tilauksen normaali toimitusaika on yleensä 2-4 arkipäivää. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, kestää toimitus normaalisti 7-14 arkipäivää. Mikäli tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla, ilmoitamme siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tilaus pyritään lähettämään kerralla mutta poikkeustapauksissa tuotteet saatetaan toimittaa useammassa erässä.
Maksutavat
Asiakas maksaa tuotteen verkkokaupassa tilauksen yhteydessä. Maksamisen voi suorittaa Palvelussa kulloinkin käytettävissä olevana verkkomaksuna, yleisimmillä luottokorteilla tai joustavasti verkkokaupan laskulla tai tililuotolla. Paytrail Oyj toimii Palveluntarjoajan maksunvälittäjänä verkkopankkimaksuissa ja luottokorttimaksuissa Palveluntarjoajan maksunvälittäjänä toimii Nets Oy. Laskun ja luoton myöntää Collector Bank AB, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija ja harjoittaa liiketoimintaa tavaramerkin alla. Luotonmyöntäjä varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietosi Bisnode Finland Oy:n luottotietorekisteristä.
Voit palauttaa ostamasi tuotteen – joka on samassa kunnossa kuin ostohetkellä ja kun liität palautuksen mukaan kopion lähetysluettelosta tai laskusta – 14 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta tai vastaanottamisesta ja saat rahasi takaisin. 14 vrk:n Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Palautusoikeus koskee kaikkia nanomaxi.fi-verkkokaupasta ostettuja tuotteita kuluttajasuojalain rajoituksin (HUOM! PALAUTUSOIKEUS EI KOSKE AVATTUJA PAKETTEJA). Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Muista aina säilyttää kuitti ostoksistasi.
Ilmoitat meille palautuksesta sähköpostilla info@nanomaxi.fi tai puhelimitse 040 521 9445.
Palautusosoite:
Bestnano Oy
Hitsarintie 11,
37830 Akaa
Palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta tai Matkahuollolta kuitti, joka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin tai Matkahuollon vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy heille.
Kuljetuksessa vaurioituneet lähetykset
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee Postissa tai Matkahuollossa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ole tämän jälkeen yhteydessä Bestnano Oy:hyn.
Virhe tuotteessa
Jos tilaamassasi tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, Bestnano Oy vastaa tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa / tilauksessa ota välittömästi yhteys Bestnano Oy:hyn.
Riita-asiat pyrimme ratkaisemaan aina asiakkaan eduksi. Mikäli yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päästä, noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia. Lisätietoja Kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilla.